»Ima pa zdaj prav natečajna komisija, da zdaj pa ni več mogoče dopolnjevati tega postopka, kajti sklep je že bil izdan in vročen in zdaj mora o njem odločiti ministrstvo, ki ima samo dve možnosti – ali ga predlaga v imenovanje vladi ali pa ga ne.«
»Zakaj se vlada odloča za vzbujanje nezadovoljstva med zdravstvenimi delavci, namesto da bi jih spodbujala k večji storilnosti, mi ni jasno. Te logike preprosto ne razumem in prepričan sem, da bo rezultat slab.«
»Poskusi opozicije s predlogoma za posvetovalni referendum so bili pravzaprav izvedeni z namenom uporabiti ta referendum kot način za onemogočanje odločanja o priznanju Palestine, na drugi strani pa menim, da so vendarle proceduralna pravila tako pomembna za delovanje parlamenta, da si parlament ne bi smel privoščiti, da preprosto spregleda 184. člen poslovnika.«
»Pravno ni dileme. Seveda bi se občina morala pogumno odločiti, morda iti v kakšen spor, tako kot je šla Postojna, ampak pravno dileme ni. Zdaj pa, ko je bila ustavna odločitev sprejeta, imajo občine boljši argument, ne bodo se več pravdale z ministrstvom.«
»Vlada seveda lahko spreminja ustanovne akte javnih zavodov, vendar mora to delati v javnem interesu, ne pa zato, da se doseže neki parcialni cilj ali celo morda zasebni cilj imenovanja nekoga na določeno mesto. Tako ravnanje je nekaj, kar se imenuje zloraba oblasti in je znano v literaturi.«